Marketing i PR
Dlaczego warto studiować w ATA
Co możesz robić po tych studiach?
Perspektywy zatrudnienia
Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
Chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się branży cyfrowej
Ten program jest dla Ciebie, jeśli interesuje Cię praca w marketingu i PR, szczególnie w kontekście cyfrowym. W trakcie studiów nauczysz się wykorzystywać narzędzia e-marketingowe, takie jak SEO, Google Ads czy marketing w mediach społecznościowych.
Zależy Ci na praktycznych umiejętnościach
Program studiów o specjalności Marketing i PR jest dla Ciebie, jeżeli wolisz naukę, która ma wymiar praktyczny, a nie tylko teoretyczny. Studia obejmują szereg przedmiotów, które przygotują Cię do pracy w realnych warunkach, np. podczas tworzenia strategii komunikacyjnych czy zarządzania kryzysowego.
Chciałbyś kształtować wizerunek firmy i budować trwałe relacje z klientami
Program studiów o specjalności Marketing i PR jest również dla Ciebie, jeśli chcesz być odpowiedzialny/a za budowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy. Nauczysz się, jak skutecznie wykorzystywać różne techniki PR do kreowania pozytywnego obrazu organizacji oraz jak reagować w kryzysowych sytuacjach.
Program i struktura studiów
POBIERZ PROGRAM STUDIÓWpraktyczny profil kształcenia
Umiejętności praktyczne
Wiedza teoretyczna
Praktyki zawodowe
Nudne zajęcia
Kierunek studiów
Zarządzanie
Punkty ECTS
120
Czas trwania
2 lata
Uzyskany tytuł zawodowy
Magister
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE I KIERUNKOWE DLA KIERUNKU ZARZĄDZANIE
- Język angielski biznesowy
- Koncepcje zarządzania
- Sztuka współczesna
- Wybrane problemy kultury współczesnej
- Prognozowanie i symulacja
- Prawo cywilne
- Etyka w zarządzaniu
- Statystyka w zarządzaniu
- Makroekonomia
- Psychologia w zarządzaniu
- Rachunkowość zarządcza
- Zarządzanie procesami innowacyjnymi
- Marketing międzynarodowy
- Teoria i systemy podejmowania decyzji
- Zarządzanie strategiczne
- Negocjacje i protokół dyplomatyczny
- Strategie kooperencji organizacji
- Zintegrowane systemy zarządzania
- Metody kreatywnego rozwiązywania problemów
- Zarządzanie wiedzą
- Konsultacje i realizacja pracy magisterskiej I
- Konsultacje i realizacja pracy magisterskiej II
- Praktyka zawodowa
-
Neuromarketing
-
Analityka w decyzjach marketingowych
-
Komunikacja marketingowa i społeczna
-
Seminarium dyplomowe I
-
Strategia i kampania PR
-
E-marketing i jego narzędzia
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu
-
Kreowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy
-
Zarządzanie kryzysem wizerunkowym
-
Seminarium dyplomowe II
-
Marketing terytorialny i marka miejsca
Opłaty za studia
W ATA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia!
(opłata jednorazowa)
(opłata jednorazowa)
Złóż dokumenty i podpisz umowę jak najszybciej – zniżka czeka!
ROK STUDIÓW |
12 RAT WYGODNA NISKA STAŁA PŁATNOŚĆ |
SEMESTRALNIE PŁATNOŚĆ CO 6 MIESIĘCY |
ROCZNIE RAZ W ROKU I Z GŁOWY |
---|---|---|---|
I |
990 ZŁ
520 ZŁ
|
5940 ZŁ
3120 ZŁ
|
11880 ZŁ
6240 ZŁ
|
Zniżki, promocje, stypendia
Program „Przejście do ATA”
50% zniżki na pierwszy semestr studiów w ATA, dla osoby przechodzącej z innej uczelni.
Zniżka Rodzinna
10% opłaty czesnego na cały okres studiów.
Przysługuje studentom spokrewnionym z innymi studentami ATA lub absolwentami (rodzeństwo, rodzice, dzieci, współmałżonkowie).
Stypendia w ATA – nawet do 22 000 zł
Stypendia przyznawane w ATA pozwalają pokryć comiesięczne koszty studiowania w naszej Uczelni.
ATA oferuje zróżnicowaną pomoc materialną dla studentów:
– stypendia socjalne
– stypendia rektora dla najlepszych studentów
– stypendia specjalne dla osób niepełnosprawnych
– zapomogi
Terminy składania wniosków w sprawie pomocy materialnej dla studentów wraz z wymaganymi dokumentami
w semestrze zimowym do 15 października
w semestrze letnim do 15 marca
Wnioski składamy w Dziekanacie
Program „Student poleca”
Zniżki w czesnym w wysokości 10% (naliczonego rocznego czesnego) dla każdego, kto skutecznie poleci studia I lub II stopnia osobie, niebędącej studentem lub absolwentem ATA.
Zasady rekrutacji
to proste
Warunki przyjęcia na studia II stopnia na kierunek Zarządzanie:
Aby móc rozpocząć studia II stopnia na kierunku Zarządzanie, powinieneś spełniać następujący warunek:
- posiadać dyplom ukończenia co najmniej studiów pierwszego stopnia.