MIASTO:Wrocław
KIERUNEK STUDIÓW:Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing

Rodzaj studiów:
Uzyskany tytuł:
Licencjat
Czas trwania:
3 lata
Język studiów:
polski
Forma studiów:
Stacjonarne w dni powszednie, Niestacjonarne sobotnio-niedzielne

PARTNER KIERUNKU

Dlaczego warto studiować w ATA

Patron honorowy kierunku

C.H. Robinson jest prawdziwym liderem logistyki, zapewniającym bezinwazyjną dostawę towarów dla wielu branż, a nasi studenci mogą „podpatrzeć”, jak funkcjonuje dział sprzedaży w tak dużej firmie logistycznej.

Konceptika - partner kierunku

Konceptika to niezależna agencja reklamowa specjalizująca się w działaniach digitalowych, która otwiera przed studentami możliwość bliższego poznania realiów branży kreatywnej i marketingowej.

Zrozum klienta, wykorzystaj technologię, sprzedawaj skutecznie

Podczas studiów zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie:

  • Tworzenia i wdrażania strategii sprzedażowych i marketingowych.
  • Wykorzystania sztucznej inteligencji w analizie i automatyzacji procesów marketingowych.
  • Zarządzania zespołami sprzedażowymi oraz budowania relacji z klientami.
  • Optymalizacji procesów sprzedaży oraz monitorowania efektywności działań marketingowych. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów, studiów przypadków oraz projektów praktycznych, które umożliwiają zdobycie realnych kompetencji zawodowych.

Praktyczne podejście do nauki – bo teoria to za mało

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów, studiów przypadków oraz projektów praktycznych, które umożliwiają zdobycie realnych kompetencji zawodowych.

Elastyczne podejście do wyboru specjalności

Jeśli już wiesz, co chcesz studiować – świetnie! Na naszej uczelni możesz od początku wybrać swój zakres studiów i realizować go bez przeszkód.

Jeśli jednak nie masz jeszcze sprecyzowanych zainteresowań, zapewniamy wsparcie doradcze. Na początku studiów odbędziesz zajęcia z doradcą zawodowym i wypełnisz testy kompetencji, które pomogą Ci odkryć Twoje mocne strony i wybrać ścieżkę dopasowaną do Twoich predyspozycji.

Możliwość wyboru i zmiany zakresu kształcenia

Wprowadzamy model, który pozwala na elastyczny wybór zakresu aż do chwili pojawienia się przedmiotów wybieralnych (od 3 semestru). Możesz zapoznać się z różnymi dziedzinami, a następnie dokonać świadomego wyboru zakresu kształcenia.

W trakcie studiów możliwa jest również zmiana zakresu kształcenia co pozwali Ci dostosować swoją edukację do zmieniających się zainteresowań i celów zawodowych.

Od razu ciesz się potwierdzeniem zdobytych umiejętności

Po ukończeniu wybranych zestawów przedmiotów możesz zdobyć certyfikaty, które stanowią formalne potwierdzenie ich kompetencji. Przykłady certyfikatów to: „Certyfikat z Marketingu Cyfrowego” czy „Certyfikat z Przedsiębiorczości.”

Certyfikaty te są dostępne dla wszystkich studentów, niezależnie od ich wybranego zakresu kształcenia i umożliwiają potwierdzenie zdobytych już w trakcie studiów umiejętności przydatnych na rynku pracy.

Co możesz robić po tych studiach?

Perspektywy zatrudnienia

Specjalista ds. marketingu i komunikacji

Twórz kampanie marketingowe, zarządzaj marką i analizuj dane, aby skutecznie docierać do klientów. Po ukończeniu studiów możesz pracować w agencjach reklamowych, działach marketingu firm lub prowadzić własne projekty.

Analityk sprzedaży / Menedżer sprzedaży

Planuj strategie sprzedażowe, analizuj wyniki i zarządzaj zespołami handlowymi. Ten kierunek otwiera drzwi do pracy zarówno w małych startupach, jak i międzynarodowych korporacjach.

Specjalista ds. marketingu cyfrowego

Zostań ekspertem od e-commerce, social mediów, kampanii Google Ads czy marketing automation. Kompetencje cyfrowe są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych na rynku.

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

Interesujesz się nowoczesnym marketingiem i sprzedażą

Chcesz zrozumieć, jak działa reklama w internecie, co wpływa na decyzje zakupowe klientów i jak tworzyć skuteczne strategie promocyjne.

Lubisz łączyć kreatywność z analizą danych

Masz głowę pełną pomysłów, ale cenisz też konkretne wyniki, liczby i działania oparte na faktach. Chcesz uczyć się narzędzi, które pozwalają podejmować trafne decyzje biznesowe.

Myślisz o karierze w dynamicznym środowisku

Marzysz o pracy w agencji marketingowej, start-upie, dziale sprzedaży lub e-commerce? A może chcesz rozwijać własną markę? Te studia dadzą Ci solidne podstawy, aby to wszystko zacząć!

Program i struktura studiów

POBIERZ PROGRAM STUDIÓW

praktyczny profil kształcenia

Praktyczne umiejętności

64%

Wiedza teoretyczna

18%

Praktyki zawodowe

18%

Nudne zajęcia

0%
POBIERZ PROGRAM STUDIÓW

PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE I KIERUNKOWE

  • Identyfikacja wizualna
  • Projektowanie materiałów sprzedażowych
  • Zarządzanie kanałami dystrybucji i logistyka w sprzedaży
  • Etyka i regulacje w AI
  • Analiza danych i sztuczna inteligencja w marketingu
  • Narzędzia Google w marketingu z elementami AI
  • Kompetencje Managera Sprzedaży i Marketingu
  • Zarządzanie kapitałem intelektualnym w sprzedaży i marketingu
  • Sztuka negocjacji
  • Design Thinking
  • Kampanie internetowe z elementami SEO
  • Zarządzanie doświadczeniem i koszykiem zakupowym klienta
  • Media społecznościowe i influencer marketing
  • Content Marketing
  • Nowe trendy w sprzedaży i marketingu
  • Podstawy tworzenia Buyer Persony i Customer Journey Map (CJM)
  • Techniki sprzedaży
  • Psychologiczne aspekty w marketingu i sprzedaży
  • Narzędzia promocji
  • Polityka cenowa
  • Zachowania nabywców
  • Badania marketingowe
  • Marketing międzynarodowy
  • Symulacja sprzedażowa Revas
  • Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
  • Zarządzanie marką
  • Budżetowanie w sprzedaży i marketingu
  • Team building
  • Prawo gospodarcze
  • Handel międzynarodowy
  • Public relations i CSR
  • Etyka w biznesie
  • Building an image on the web (ang.)
  • BHP
  • Język obcy (niemiecki / hiszpański / angielski)
  • Język obcy branżowy
  • Doradztwo zawodowe / Badanie kompetencji
  • Wychowanie fizyczne
  • Podstawy zarządzania
  • Podstawy prawa
  • Psychologia społeczna / Socjologia
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Wystąpienia publiczne
  • Excel w biznesie
  • Życie akademickie
  • Podstawy marketingu
  • Podstawy ekonomii
  • Podstawy procesu sprzedaży
    ICT
  • Finanse przedsiębiorstw
  • Przedsiębiorczość
  • Komunikacja
  • Fakultet 1
  • Fakultet 2
  • Fakultet 3
  • Przedmiot wybieralny 1
  • Przedmiot wybieralny 2
  • Przedmiot wybieralny 3
  • Przedmiot wybieralny 5
  • Rachunkowość MŚP
  • Wprowadzenie do praktyki zawodowej
  • Praktyka zawodowa 1
  • Praktyka zawodowa 2
  • Dyplomowanie

SPECJALNOŚCI NA KIERUNKU SPRZEDAŻ I MARKETING

  • Digital marketing z AI
  • Menedżer sprzedaży

Opłaty za studia

W ATA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia!

Opłata rekrutacyjna
(opłata jednorazowa)
85 zł
TRYB STACJONARNY
TRYB NIESTACJONARNY
ROK STUDIÓW 12 RAT
WYGODNA NISKA STAŁA PŁATNOŚĆ
SEMESTRALNIE
PŁATNOŚĆ CO 6 MIESIĘCY
ROCZNIE
RAZ W ROKU I Z GŁOWY
I
575 ZŁ
3 375 ZŁ
6 300 ZŁ
ROK STUDIÓW 12 RAT
WYGODNA NISKA STAŁA PŁATNOŚĆ
SEMESTRALNIE
PŁATNOŚĆ CO 6 MIESIĘCY
ROCZNIE
RAZ W ROKU I Z GŁOWY
I
575 ZŁ
3 375 ZŁ
6 300 ZŁ

Zniżki, promocje, stypendia

Promocja „Studiująca mama”

Jesteś świeżo upieczoną mamą? Twój bąbelek ma do 3 lat, a Ty chcesz wrócić na studia? Świetnie! Przyjdź do nas, rozpocznij studia i otrzymaj dodatkowo 800 zł zniżki!

Promocja łączy się z innymi ofertami promocyjnymi.

 

REGULAMIN PROMOCJI >>>

Promocja „W grupie taniej”

Przyjdźcie całą paczką przyjaciół do nas! Rozpocznijcie razem studia, a każdy z Was zgarnie dodatkowo do 400 zł zniżki!

Promocja łączy się z innymi ofertami promocyjnymi.

 

REGULAMIN PROMOCJI >>>

Promocja „1000 zł na start”

Nie jesteś tegorocznym maturzystą? Nie martw się, dla Ciebie też mamy zniżkę! Zapisz się na studia do 31. sierpnia 2025 i zyskaj 1 000 zł zniżki

Promocja łączy się z innymi ofertami promocyjnymi.

 

REGULAMIN PROMOCJI >>>

Promocja “Maturzysta 2025”

Zdajesz maturę w tym roku? Świetnie! Rozpocznij studia na naszej uczelni i zgarnij do 2 000 zł zniżki!

Promocja łączy się z innymi ofertami promocyjnymi.

 

REGULAMIN PROMOCJI >>>

Zasady rekrutacji

WYMAGANE DOKUMENTY

  • dowód osobisty (oryginał do wglądu)

  • podanie o przyjęcie (zał. nr 1, w kolorze, z systemu online)

  • świadectwo dojrzałości – kopia + oryginał (studia I stopnia)

  • dyplom i suplement – kopie + oryginały (studia II stopnia)

  • 2 egz. podpisanej umowy + zał. nr 2 (z systemu online, bez daty)

  • dowód opłaty administracyjnej (jeśli dotyczy)

  • ślubowanie (z systemu online)

  • dokument językowy (dla kandydatów na studia w j. angielskim)

    możliwa kwalifikacja na podstawie matury (min. 80%, angielski rozszerzony) + test uczelniany

    Nie możesz przyjść osobiście?

    • upoważnij inną osobę (pełnomocnictwo + dowód)

    • wyślij dokumenty pocztą, kurierem lub do paczkomatu WRO347M, tel. 784 367 758

    Uwaga: przesyłaj notarialnie poświadczone kopie dokumentów edukacyjnych – nie wysyłaj oryginałów.