Marketing i PR

Marketing i PR

Specjalność

Studia II stopnia

Specjalność Marketing i PR w ATA w Warszawie - dlaczego warto?

Marketing i PR

DLA KOGO POWSTAŁA SPECJALNOŚĆ MARKETING I PR?
Absolwenci specjalności będą przygotowani do prowadzenia działalności marketingowej i PR-owej organizacji z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań i narzędzi, w tym w Internecie.

PRAKTYCZNE ASPEKTY ZAWODU
Dzięki studiom na specjalności Marketing i PR zdobędziesz umiejętności i wiedzę z zakresu:

  • planowania, organizowania i realizowania działań z zakresu marketingu,
  • komunikacji osiągnięć i planów organizacji z wykorzystaniem nowych mediów,
  • kreowania i zarządzania wizerunkiem organizacji a także zarządzania kryzysem wizerunkowym,
  • kształtowania relacji z innymi podmiotami wykorzystując marketing terytorialny i markę miejsca.

PRZYSZŁOŚCIOWE KSZTAŁCENIE
Dynamicznie rozwijający się świat cyfrowy i zmieniające się preferencje konsumentów wymagają specjalistów zdolnych dostosować się do nowych wyzwań. Absolwenci tego kierunku zdobywają wszechstronne umiejętności, które czynią ich atrakcyjnymi na rynku pracy i pozwalają wpływać na otaczający ich świat.

Przedmioty

Przedmioty

PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE (obowiązkowe):

Neuromarketing

Analityka w decyzjach marketingowych

Komunikacja marketingowa i społeczna

Strategia i kampania PR

E-marketing i jego narzędzia

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Kreowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym

Marketing terytorialny i marka miejsca

Seminarium dyplomowe

PRZEDMIOTY PODSTAWOWE I KIERUNKOWE DLA KIERUNKU ZARZĄDZANIE (obowiązkowe):

Język angielski biznesowy

Koncepcje zarządzania

Makroekonomia

Sztuka współczesna

Wybrane problemy kultury współczesnej

Prognozowanie i symulacja

Prawo cywilne

Etyka w zarządzaniu

Statystyka w zarządzaniu

Psychologia w zarządzaniu

Rachunkowość zarządcza

Zarządzanie procesami innowacyjnymi

Marketing międzynarodowy

Teoria i systemy podejmowania decyzji

Negocjacje i protokół dyplomatyczny

Strategie kooperencji organizacji

Zintegrowane systemy zarządzania

Metody kreatywnego rozwiązywania problemów

Zarządzanie wiedzą

Zarządzanie projektami

Konsultacje i realizacja pracy magisterskiej

Praktyka zawodowa

Podobne specjalności

Podobne specjalności