Aktualności dla kadry

Aktualności

Serdecznie zapraszamy Państwa do korzystania z portalu e-learningowego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pod nazwą ,,Akademia PARP”.

Portal jest udostępniony na stronie internetowej Agencji w zakładce „Strefa wiedzy”, „Kursy online”, pod adresem: https://www.parp.gov.pl/component/site/site/kursy-online. Obecnie oferta Akademii obejmuje 70 kursów, dzięki którym zainteresowani mogą poszerzyć wiedzę i umiejętności z takich obszarów jak finanse, prawo, zarządzanie, marketing i kompetencje osobiste. Kursy zostały przygotowane i są adresowane do osób prowadzących lub zamierzających prowadzić działalność gospodarczą. Korzystać z nich mogą bezpłatnie wszyscy zainteresowani, w tym także studenci i pracownicy naukowi.

 

Szanowni Państwo,

w imieniu dr. inż. Pawła Stężyckiego, Dyrektora Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa oraz Komitetu Naukowego Forum zapraszam do udziału w 13. Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych, które odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2024 roku w Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytucie Lotnictwa w Warszawie.

Organizowane przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa Forum stwarza nie tylko okazję do wymiany poglądów i bezpośredniego spotkania z wiodącymi naukowcami i praktykami z kraju i zagranicy, ale przede wszystkim daje możliwość poznania aktualnych trendów, nowych narzędzi i tym samym podniesienia wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych.

Jest także impulsem do pogłębienia współpracy środowiska nauki i biznesu.

Formularz rejestracyjny oraz szczegóły udziału dostępne są na stronie www.minibforum.com
Serdecznie zachęcamy do udziału w Forum.

W załączeniu Komunikat nr 1

Warszawski Fundusz Książki Historycznej został ustanowiony przez Dom Spotkań Z Historia z inicjatywy Miasta st. Warszawy. Jest to program, który wspiera wydawców książek o tematyce varsavianistycznej i historycznej. Zgłosić można streszczenie książki, do wydania której wydawca potrzebuje wsparcia finansowego. Dofinansowanie w wysokości 20% kosztów wydawniczych zostanie przyznane projektom wybranym przez komisję.

Przy ocenie ofert konkursowych brane są pod uwagę walory poznawcze, popularyzatorskie oraz edukacyjne książki. Celem programu jest upowszechnianie wiedzy o historii najnowszej Warszawy, wsparcie jakościowych, dobrych książek oraz popularyzacja czytelnictwa w Polsce, także wśród młodego pokolenia oraz promocja autorek i autorów książek o tematyce historycznej.

O dofinansowanie mogą ubiegać się podmioty prowadzące działalność wydawniczą, które dysponują prawami autorskimi w zakresie umożliwiającym wydanie książki. Zgłosić się do konkursu można poprzez stronę internetową DSH (dsh.waw.pl). Należy przesłać streszczenie książki, rekomendacje oraz kosztorys. Nabór został otwarty 18 marca 2024 roku i potrwa do 15 czerwca br. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż do 15 lipca 2024 br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie przypominam, że nauczyciele akademiccy zatrudnieni w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie mogą uzyskać legitymację służbową nauczyciela akademickiego.

W celu uzyskania legitymacji nauczyciel przekazuje do Działu Kadr:
1. wniosek o wystawienie legitymacji (wzór w załączeniu);
2. aktualną kolorową fotografię o wymiarach co najmniej 20 mm x 25 mm, przedstawiającą wizerunek twarzy osoby w sposób określony w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332). Fotografia w wersji elektronicznej powinna być w formacie JPG i o rozdzielczości co najmniej 300 dpi.

Za każdorazowe wydanie nauczycielowi akademickiemu legitymacji lub duplikatu Uczelnia pobiera opłatę w wysokości 25 zł.
Opłata wnoszona jest na rachunek bankowy wskazany przez Wyższą Szkołę Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Na wniosek nauczyciela, opłata może być potrącona z wynagrodzenia za pracę.

W przypadku wnoszenia opłaty za wydanie legitymacji na rachunek bankowy, nauczyciel akademicki do wniosku dołącza dowód wpłaty.