Zarządzanie Nieruchomościami – Property Management
Dlaczego warto studiować
Zarządzanie Nieruchomościami – Property Management – dlaczego warto podjąć studia podyplomowe w Akademii Techniczno-Artystycznej?
Zajęcia dydaktyczne prowadzone są przez wysoko wykwalifikowanych praktyków z Urzędu Dozoru Technicznego, Samorządu Zawodowego Zarządców Nieruchomości posiadających doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią.
Studia podyplomowe z zakresu „Zarządzania nieruchomością” przygotowują absolwentów do racjonalnego gospodarowania nieruchomościami, a w szczególności do zarządzania nimi. Ukończenie studiów przygotowuje do pracy w jednostkach administracji samorządowej i rządowej, agencjach rozwoju, agencjach nieruchomości, firmach konsultingowych i doradczych oraz do prowadzenia własnych firm doradczych.
Cechą wyróżniającą studia jest prowadzenie zajęć przez wysoko wykwalifikowanych praktyków, między innymi z Urzędu Dozoru Technicznego, Samorządu Zawodowego Zarządców Nieruchomości posiadających doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią. Zajęcia prowadzone będą również przez doświadczonych wykładowców Wyższych Uczelni i Instytutów Naukowych. Umożliwi to zdobycie nowych uprawnień, uzupełnienie posiadanej wiedzy merytorycznej oraz zdobycie nowych umiejętności.
Jako Absolwent studiów podyplomowych Zarządzanie Nieruchomościami – Property Management będziesz dysponować:
- wiedzą o celach i problemach gospodarki przestrzennej,
- znajomością systemu i urządzenia sieci inżynierskich budynków,
- wiedzę o najbardziej rozpowszechnionych uszkodzeniach elementów budynków oraz objawach im towarzyszących,
- znajomością wymagań prawnych dotyczących organizacji przeglądów budynków,
- rozumieniem zasady zrównoważonego kształtowania zasobów środowiska,
- wiedzą i rozumieniem istoty i celu obrotu nieruchomościami,
- wiedzą na temat procedury pozyskiwania nieruchomości do transakcji,
- znajomością praw i obowiązków zarządcy,
- umiejętnością rozpoznania technologii i materiałów użytych w istniejących obiektach budowlanych,
- umiejętnością rozpoznania zużycia technicznego, funkcjonalnego i środowiskowego obiektów budowlanych,
- umiejętnością opracowania planu koniecznych remontów budowlanych,
- zdolności identyfikacji szkód budowlanych i ich przyczyn,
- wiedzą jak czytać i wykorzystać księgi wieczyste, kataster nieruchomości, ewidencje sieci uzbrojenia terenu, mapę zasadniczą oraz mapy tematyczne jako źródła danych o nieruchomościach,
- wiedzą i umiejętnością interpretacji przepisów, sporządzania pism procesowych w ramach postępowania administracyjnego,
- umiejętnością oceny funkcjonowania rynku nieruchomościami oraz potrafisz dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inwestycyjnych,
- umiejętnością opracowania budżetu/sprawozdania,
- umiejętnością identyfikowania problemów gospodarki przestrzennej,
- pełnym rozumieniem i świadomością potrzeby ochrony gruntów rolnych i leśnych,
- pełnym rozumieniem i świadomością odpowiedzialności zawodowej, cywilnej i karnej zarządcy nieruchomościami.
- właścicieli obiektów
- deweloperów
- zarządców nieruchomości
- inwestorów
- architektów
- projektantów
- inżynierów
- Słuchaczami studiów mogą zostać absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich.
Program i struktura studiów
Podczas studiów:
- dostarczamy wiedzę i przygotowanie do racjonalnego gospodarowania nieruchomościami,
- umożliwiamy zdobycie specjalistycznych kompetencji z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- przygotowujemy do prowadzenia działalności gospodarczej obrotu nieruchomościami
- edukujemy w zakresie przygotowywania procedur pozyskiwania nieruchomości oraz czynności związanych z zawieraniem transakcji,
- dostarczamy wiedzę, jak umiejętnie korzystać z szeroko rozumianej dokumentacji planistycznej np. miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego czy plany urządzania terenów rolnych i leśnych.
- brotu nieruchomościami
- edukujemy w zakresie przygotowywania procedur pozyskiwania nieruchomości oraz czynności związanych z zawieraniem transakcji,
- dostarczamy wiedzę, jak umiejętnie korzystać z szeroko rozumianej dokumentacji planistycznej np. miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego czy plany urządzania terenów rolnych i leśnych.
- Ustroje budowlane
- Podstawy architektury i urbanistyki
- Podstawy projektowania konstrukcji
- Materiałoznawstwo
- Diagnostyka budynków
- Eksploatacja i diagnostyka elementów inżynierskich budynku
- Eksploatacja i diagnostyka elementów elektrycznych i mechanicznych budynku
- Urządzenia bezpieczeństwa przeciwpożarowego
- Podstawy technologii i organizacji wykonania prac remontowo-budowlanych
- Praktyczne zagadnienia prawne związane z zarządzaniem
- Planowanie ekonomiczno-finansowe
- Podstawy zarządzania i administrowania nieruchomością
- Realizacja Pracy Dyplomowej
Zaliczenie modułów:
- egzamin z 4 przedmiotów oraz egzamin końcowy. Pozostałe przedmioty zaliczane na podstawie wykonanych zadań, projektów i testów na ocenę.
Zakończenie studiów:
- Praca dyplomowa
Opłaty za studia
W ATA to Ty decydujesz, jak chcesz zaplanować wydatki na studia!
Opłatę za uczestnictwo ureguluj najpóźniej 10 dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
Elastyczne płatności dla Twojej wygody
1 RATA | 2 RATY |
---|---|
7500 ZŁ
|
3800 ZŁ
|
Opłat należy dokonywać na konto ATA:
Akademia Techniczno-Artystyczna Nauk Stosowanych w Warszawie
ul. Olszewska 12, 00-792 Warszawa
Nr rachunku 43 1030 1508 0000 0008 0061 1008Zniżki
ABSOLWENCI NASZEJ UCZELNI OTRZYMUJĄ 5% ZNIŻKI*
(*zniżka obowiązuje przy dokonaniu jednorazowej opłaty za studia)
Zasady rekrutacji
Jak zapisać się na studia podyplomowe w ATA?<br />
Pamiętaj, warunkiem uruchomienia studiów na danym kierunku jest zorganizowanie grupy liczącej nie mniej niż 20 osób.
Stwórz swoje konto rekrutacyjne i wypełnij w nim kwestionariusz ATA.
Po przejściu rejestracji sprawdź, czy poprawnie wpisałeś wszystkie dane osobowe. W każdej chwili możesz wrócić i edytować dane, np. dodać numer i datę wydania świadectwa dojrzałości/dyplomu ukończenia studiów I stopnia. Po zapisaniu danych wydrukuj wygenerowany plik i dołącz go do swoich dokumentów rekrutacyjnych.
Dokumenty aplikacyjne musisz złożyć osobiście. W tym celu umów się telefonicznie lub mailowo na wizytę w Rektoracie znajdującym się przy ulicy Olszewskiej 12 w Warszawie.
Numer telefonu: 22 825 80 34 lub 35
E-mail: rekrutacja@akademiata.pl
Przygotuj następujące dokumenty:
- Kwestionariusz uczelniany
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, inżynier lub magister) – oryginał do wglądu
- Oryginał dowodu osobistego lub paszportu (do wglądu)
- Jedno aktualne i podpisane zdjęcie 3,5 × 4,5 cm (identyczne w wersji papierowej i elektronicznej)
- Potwierdzenie opłaty wpisowego
Dokonaj wpłaty poprzez system płatności w rekrutacji on-line.
W przypadku przelewu tradycyjnego, w tytule podaj swoje imię i nazwisko, adres i nazwę kierunku, na który aplikujesz.
Wpłat dokonasz przelewem na konto:
Akademia Techniczno-Artystyczna Nauk Stosowanych w Warszawie
ul. Olszewska 12, 00-792 Warszawa
Nr rachunku: 43 1030 1508 0000 0008 0061 1008
Wpisowe należy uiścić przed podpisaniem umowy.
Opłatę za uczestnictwo ureguluj najpóźniej 10 dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
Złożenie dokumentów i podpisanie umowy odbywa się podczas jednej wizyty w Rektoracie ATA.
Zostałeś uczestnikiem studiów podyplomowych w ATA!
KONTAKT
Akademia Techniczno-Artystyczna Nauk Stosowanych w Warszawie
Olszewska 12, 00-792 Warszawa
godziny pracy:
- Poniedziałek: 08:00 - 17:00
- Wtorek: 08:00 - 16:00
- Środa: 08:00 - 16:00
- Czwartek: 08:00 - 16:00
- Piątek: 08:00 - 16:00
- Sobota: nieczynne
- Niedziela: nieczynne