Nasza kadra dydaktyczna to zespół doświadczonych i zaangażowanych specjalistów, którzy z pasją dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Oprócz solidnych kwalifikacji akademickich, nasi nauczyciele są znani ze swojego indywidualnego podejścia do studentów, dbając o rozwój każdego z nich. Dzięki temu tworzymy środowisko sprzyjające nauce, innowacjom i twórczemu myśleniu.
Ułan PR, właścicielka agencji marketingowej Sztyblety PR, pedagog, trener. Autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym. Od 2018 roku wykładowca akademicki na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Pracuje w Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL w Warszawie. W swojej pracy łączy PR & marketing z wiedzą pedagogiczną. Zajmuje się budowaniem tożsamości i wizerunku marki. Pomysłodawca eventów: „Wakacje z PR” „Kobieca Liga Mistrzyń” i projektu „Wiślackie Pokolenia”. Pracowała w różnych obszarach marketingu: samorządowych, komercyjnych, sportowych, m.in. w Wiśle Kraków, w Widzewie Łódź jako kierownik ds. PR czy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego. Pracowała w Europejskim Regionalnym Centrum Ekohydrologii Polskiej Akademii Nauk w Łodzi przy międzynarodowym projekcie ATENAS JPI Water dotyczącym budowania rozwiązań retencji wody w miastach oraz rozwijania wiedzy i świadomości mieszkańców. Członek i ekspert Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Doradza i szkoli m.in. z storytellingu, buyer persony, marketingu: historycznego, miejsca. Autorka artykułów w książce „Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie”, „Creativity and Innovation in Business and Education” czy “Jak przymierzyć się do klienta” w Marketing w Praktyce. Współpracuje z Nowym Marketingiem, w którym publikuje artykuły dotyczące marketingu historycznego. Zaproszona przez Narodowe Centrum Kultury w roli eksperta marketingu historycznego do poprowadzenia konsultacji w konkursie: Odkryj Swój Skarb. Nagrała dwa podcasty z influencerkami: Gdzie w Polsce na weekend oraz kedywianka_mira dotyczące śladów kobiet w Powstaniu Warszawskim i ich roli w kulturze masowej. Była prelegentem m.in. na: semKRK w 2024 gdzie wygrała call4papers w kategorii SEO, 9. Forum instytucji kultury województwa łódzkiego +/- kultura, Element Small Talks #1 Product & Interior, Którędy do Marketingu czy Creative Vibes, II Forum sąsiedzkie w Centrum OPUS, Rozwój NGO – nowoczesne metody i narzędzia, Lodzkie Innovation Days.
Prowadzi konto na TikToku, na którym tłumaczy czym jest marketing historyczny i jak mądrzę wykorzystywać historię zarówno przed podmioty kultury jak i marki komercyjne.
Pisze doktorat z marketingu. Absolwentka pedagogiki w zakresie profilaktyki i animacji społeczno – kulturalnej na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego oraz public relations na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Miłośniczka piłki nożnej, fortyfikacji z okresu II wojny światowej i wilków. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.
https://www.linkedin.com/in/wiktoriaczarnecka/
https://www.instagram.com/wika.czarnecka/
YouTube: https://youtu.be/YcFh8qpk6sA
Spotify: https://piotrpolok.pl/spotify
Apple Podcasts: https://piotrpolok.pl/applepodcasts
Empik Go: https://piotrpolok.pl/