Kurs skierowany jest do osób pragnących poznać innowacyjne techniki wizualizowania wnętrz architektonicznych w czasie rzeczywistym, a także do wszystkich osób zainteresowanych kreowaniem trójwymiarowych scen i przestrzeni z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości VR. Każdy z uczestników kursu ma zapewnione stanowisko pracy, wyposażone w niezbędne oprogramowanie i zestaw okularów VR.
Innowacyjne wizualizowanie przestrzeni architektonicznych i innych scen trójwymiarowych w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem Unreal Engine 5 i okularów VR. Nowoczesna technologia VR pozwala na poruszanie się w czasie rzeczywistym po kreowanej przestrzeni oraz podstawową interakcję z jej elementami. W celu uzyskana wysokiej jakości obrazu, podczas pracy wykorzystany zastanie popularny silnik do gier komputerowych Unreal Engine 5.3 wraz z zestawami okularów VR (MetaQuest 2).
Zajęcia mają charakter warsztatowy, w ciągłej interakcji pomiędzy uczestnikami i prowadzącym. Realizowane są w bardzo małej grupie, liczącej maksimum 7 osób.
Każdy uczestnik kursu korzysta z odpowiednio przygotowanego komputera z oprogramowaniem i osprzętem VR.
Kurs prowadzi dr Roch Forowicz, prof. WSEiZ (bio)
Część 1 (8h)
Podstawy działania i obsługi Unreal Engine 5 oraz VR
Kreowanie przestrzeni w UE5
Część 2 (8h)
Autorska kreacja, symulacja VR
Renderowanie, animacja.
16 godzin lekcyjnych, 4 spotkania szkoleniowe po 4 godziny zajęć, z jedną przerwą.
Planowane terminy:
03.06 (poniedziałek), 06.06 (czwartek), 10.06 (poniedziałek) i 13.06 (czwartek) w godzinach 17.00 – 20.15
Lokalizacja: WSEiZ, ul. Rejtana 16, sala 14R