Nowe publikacje mgr Wiktorii Czarneckiej

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi publikacjami mgr Wiktorii Czarneckiej!

 

  • Artykuł

Mamy problem z komunikacją marketingową polskiej martyrologii? Polecamy artykuł naszej wykładowczyni mgr Wiktorii Czarneckiej w NowyMarketing który napisała na 85 rocznicę Zbrodni Katyńskiej.

– Przeciętnemu odbiorcy samo słowo „Katyń” może budzić stereotypowe (…) skojarzenia (…). Dlaczego maluję to w negatywnych barwach? Z prostej przyczyny. Nie wypracowaliśmy przemyślanej komunikacji marketingowej dotyczącej tematu Zbrodni Katyńskiej.

http://nowymarketing.pl/dlaczego-mamy-problem-z-komunikacja-marketingowa-polskiej-martyrologii/

 

  • Wywiad dla portalu ohistorie.eu

Historia jest narzędziem czy przedmiotem marketingu? Jakiego marketingu potrzebuje Polska historia?

Nasza wykładowczyni mgr Wiktoria Czarnecka została zaproszona przez naukowy portal ohistorie.eu na wywiad dotyczący marketingu historycznego.

Podczas wywiadu opowiedziała, jak wygląda jej współpraca z markami komercyjnymi i instytucjami kultury w kontekście marketingu historycznego? Jaka jest reakcja środowiska historycznego na jej książkę naukową? Czy dostrzega zmiany w zainteresowaniu u odbiorców takimi trudnymi tematami jak: Zbrodnia Katyńska, Żołnierze Wyklęci? Jak budować historiografię, ale również tożsamość przy pomocy historii i z wykorzystaniem marketingu?

A jak odpowiedziała nasza wykładowczyni? Posłuchajcie sami: https://www.youtube.com/watch?v=HW0yUfVoePs

 

  • Webinar „Pomówmy o marketingu” 8 maja o 12.35 temat: Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?

Nasza wykładowczyni mgr Wiktoria Czarnecka została zaproszona do poprowadzenia webinaru w ramach cyklu Pomówmy o marketingu, podczas którego przybliży storytelling w marketingu historycznym, pokazując, jak opowieści o przeszłości mogą wzmacniać markę i angażować odbiorców.  Jeśli storytelling to opowieść narracyjna o marce, to co, jeśli jesteś w błędzie? Bo to klient (czyli gość) powinien być bohaterem Twojej opowieści. Część obiektów historycznych, mimo że dziś służy do celów komercyjnych, posiada w sobie wartość: doświadczenie – i to ono może wzmocnić odbiór marki miejsca. Czym jest doświadczenie? Jak wykorzystać narzędzia marketingu historycznego, aby pozyskać turystów zainteresowanych emocjami i doświadczeniem historycznego miejsca, a z drugiej strony wyróżnić się na rynku komercyjnych usług?

www.devagroup.pl/webinar/pomowmy-o-marketingu-seria-7