Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie jest jedną z 1000 szkół wyższych w Europie biorących udział w badaniu trendence Graduate Barometer, największym europejskim badaniu dotyczącym edukacji i kariery zawodowej. ZAPRASZAMY STUDENTÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BADANIU. DO WYGRANIA CENNE NAGRODY!!!
Szanowny Studencie, Szanowna Studentko!
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie jest jedną z 1000 szkół wyższych biorących udział w badaniu trendence Graduate Barometer Europe, największym europejskim badaniu dotyczącym edukacji i kariery zawodowej.
Ankieta zawiera pytania dotyczące m.in. poziomu zadowolenia ze studiów, aspiracji związanych z karierą zawodową, jak i oczekiwań wobec przyszłych pracodawców. Poprzez gromadzenie opinii studentów z całej Europy oraz analizę różnic i podobieństw między poszczególnymi krajami, badanie to pomaga studentom w przejściu z etapu kształcenia do życia zawodowego.
Serdecznie zapraszamy Cię do wzięcia udziału w badaniu trendence Graduate Barometer Europe 2013. Ankieta, przeprowadzana na drodze elektronicznej, jest krótka i prosta. Zapewniamy, że odpowiedzi są całkowicie anonimowe a dane osobowe bedą prawnie chronione.
Po wypełnieniu ankiety, możesz porównać Twoje wyniki ze średnią uzyskaną przez studentów w Twoim państwie i Europie. Dodatkowo masz szansę wygrać jedną z poniższych nagród:
5 x kupon na zakupy w sklepie internetowym Amazon – każdy o wartości 500 €*
10 x kupon na zakupy w sklepie internetowym Amazon – każdy o wartości 200 €*
Badanie jest przeprowadzane we współpracy z trendence Institut.
Aby wziąć udział w badaniu, prosimy kliknąć na poniższy link:
www.trendence-gradbarometer.eu
Z poważaniem,
Biuro Karier WSEiZ
Trendence jest wiodącym , badawczym instytutem w Europie, specjalizującym się w employer branding, personalnym marketingu i rekrutacji. Co roku, ponad 530,000 maturzystów, studentów i absolwentów z całego świata bierze udział w naszych badaniach dotyczących ambicji zawodowych i wyboru pracodawcy. Wyniki tych badań są nieocenionym wsparciem dla działu HR: poprzez dostarczanie wiarygodnych , reprezentatywnych informacji o potancjalnych pracownikach, informują one także o istotnych decyzjach związanych z rekrutacją i strategiach marketingowych. Ponadto, nasze wyniki stanowią wsparcie dla szkoł i wyższych uczelni w ocenie ich działalności i rozwoju strategicznych celów. The ‘Top 100’ ‐ Rankingi najbardziej pożądanych pracodawców, opracowane na podstawie naszych badań, są opracowane dla mediów, pracodawców i potencjalnych pracowników.
O naszym zaangazowaniu w jakość wyników badań trendence świadczy fakt, że główni członkowie naszego zespołu posiadają członkowsto ESOMAR , ważna jak także nasza przynależność do ISO 20252 oraz innych uznanych rynkowych standardów badawczych. trendence produkuje równiez różne drukowane jak także elektroniczne publikacje wspierające maturzystów i studentów w podejmowaniu ich zawodowch decyzji.
trendence jest częścią Group GTI, największego na świecie wydawcy publikacji o karierze, który posiada biura w Europie i Azji. Jako lider dynamicznie rozwijającego się rynku, trendence regularnie notuje roczny wzrost w podwojonej postaci. Naszymi klientami są przede wszystkim organizacje, które prowadzą działalność międzynarodową oraz globalną.
Wpływ mediów
Nasze badania są przeprowadzane na wszystkich najważniejszych rynkach Europy i uchodzą za ważny niezależny wskaźnik pomiaru. Mamy zaszczyt publikacji w najważnieszych mediach w każdym kraju. To tylko niektórzy z naszych partnerów: The Guardian (UK), Le Figaro (FR), Athens plus (GR), DNES (CZ), El Mundo (ES), La Republica (I), Newsweek (PL), Aamulehti (FIN), Dagens Nyheter (SE) i wiele innych.
W celu uzyskania pełnego wglądu w nasze najnowsze publikacje, prosimy odwiedzić naszą stronę: www.trendence.com/press