Konkurs dla studentów WSEiZ

Konkurs dla studentów WSEiZ

Sukcesy studentów WSEiZ Serdecznie zapraszamy studentów WSEiZ do wzięcia udziału w konkursie na opracowanie systemu prezentacji prac studenckich w gmachu Uczelni przy ul. Rejtana 16.
„Bardzo dziękujemy za zainteresowanie konkursem. Poziom był bardzo wysoki i pomimo burzliwej narady jury nie było w stanie wskazać tego jednego, zwycięskiego projektu. Komisja, indywidualnie będzie prosić niektórych uczestników konkursu o uzupełnienie pewnych danych, które pozwolą porównać prace konkursowe. Dlatego też przedłużamy termin ogłoszenia wyników do 18.02.2013 r.”

Nazwa konkursu:
„Konkurs na opracowanie systemu prezentacji prac studenckich w gmachu WSEiZ
przy ulicy Rejtana 16″

Zamawiający:
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania, ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa, tel. 22 825 80 34/35
fax. 22 825 80 31

Opis konkursu:
Konkurs organizowany jest w formie konkursu uczelnianego, dostępnego tylko dla Studentów
WSEiZ, ideowego, jednoetapowego.
Rodzaj Konkursu – realizacyjny.

Celem Konkursu jest uzyskanie najlepszego rozwiązania systemu prezentowania znacznej ilości semestralnych prac studenckich w gmachu WSEiZ przy ul. Rejtana w Warszawie. System powinien zakładać prezentację prac na sztywnych planszach 100×70 (układ poziomy).
Praca konkursowa powinna w sposób klarowny przedstawiać pomysł oraz lokalizację umiejscowienia plansz z pracami studenckimi. Do dyspozycji Uczestników jest cały gmach szkoły przy ulicy Rejtana.

Ponadto w krótkim opisie oraz graficznie należy odpowiedzieć na pytanie, jaką ilość prac studenckich będzie można jednocześnie prezentować dzięki zastosowaniu proponowanego systemu.

Ostatecznym celem konkursu jest realizacja zwycięskiego projektu. Przystąpienie do tego projektu wiąże się z wyrażeniem zgody na realizację systemu prezentacji  w budynku Uczelni przy
ul. Rejtana 16. Jury zastrzega sobie prawo do nieprzyznania pierwszego miejsca w Konkursie.

Uczestnikami Konkursu mogą być tylko studenci WSEiZ. Dopuszczalne jest tworzenie zespołów. W przypadku utworzenia zespołu wyznaczyć należy reprezentanta.

Forma podania:
Prace należy dostarczyć na płycie CD. Projekt powinien zostać zaprezentowany na dowolnej ilości plansz oraz zapisany do plików graficznych w formacie jpg lub pdf. Rozmiar plików powinien wynosić 2834 x 1984 pixli. Opis koncepcji powinien być umieszczony na planszy.
Wizualizacje lub szkice przedstawiające pomysł na system wystawienniczy należy umieścić na udostępnionych przez Organizatora zdjęciach oraz rzutach. Technika podania jest dowolna.

Prace należy dostarczyć najpóźniej do dnia 08.02.2013 do godz.16.00 do Rektoratu przy
ul. Wawelskiej 14 (parter, pokój 3). Płyty CD należy opisać imieniem i nazwiskiem oraz dopiskiem: „Konkurs Studencki”. Należy złożyć pisemna zgodę na realizację tego projektu w WSEiZ.

Kryteria oceny prac konkursowych:
5o pkt – Pomysłowość, dzięki której w sposób elegancki i czytelny będzie można jednocześnie prezentować dużą ilość prac studenckich
30 pkt – Funkcjonalność i możliwość realizacji (wykonalność) proponowanych rozwiązań
20 pkt – Koszt realizacji

Nagrody:
Pierwsze miejsce w konkursie zajmie praca, która otrzyma najwięcej punktów. Podstawowym założeniem organizatora konkursu jest realizacja systemu prezentacji wg zwycięskiej koncepcji.

Dodatkowo autor otrzyma album: „Phaidon Atlas of Contemporary World Architecture”

Skład Jury:
Rektor doc. dr Monika Madej
Dr inż. arch. Michał Grzymała-Kazłowski
Mgr arch. Joanna Wachowicz
Mgr arch. Piotr Gastman


Terminy:
16.01.2013 r. – ogłoszenie konkursu
08.02.2013 r. – termin nadsyłania prac konkursowych
11.02.2013 r. – ogłoszenie wyników na stronie internetowej Uczelni

Kontakt:
Osoby odpowiedzialne za kontakt z Uczestnikami konkursu to: mgr arch. Joanna Wachowicz lub mgr arch. Piotr Gastman.
Ewentualne pytania można także zadawać pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Do pobrania – rzuty.zip (KLIKNIJ)

Do pobrania – foto1.jpg (KLIKNIJ)

Do pobrania – foto2.jpg (KLIKNIJ)

Udostępnij wpis:

27 maja 2013