23 listopada 2023 r. ukazał się najnowszy artykuł autorstwa mgr Wiktorii Czarneckiej, wykładowczyni WSEiZ pt.: Marketing niepodległościowy, czyli jak marketingowo mówić o niepodległości Polski? Case study.
Upadek powstania styczniowego przyniósł daleko idące zmiany społeczne, np. przyspieszył równouprawnienie kobiet na tle: prawnym, wyborczym, edukacyjnym itd., czego ukoronowaniem było otrzymanie praw wyborczych i wejście kobiet do Parlamentu w pierwszych wyborach po odzyskaniu niepodległości przez Polskę.
Które z nich (nie istotna jest długość) budzi więcej ciekawości i emocji? Myślę, że to drugie. Dlaczego? Ponieważ fakt historyczny jest osadzony w kontekście, który zaskakuje (jak to, upadek powstania styczniowego miał swoje pozytywne strony?!), pokazuje pewną drogę, którą kobiety musiały pokonać, aby uzyskać prawa wyborcze. Osadzenie podmiotu, który mamy na celu komunikować odbiorcom, przy wykorzystaniu kontekstu, dodaje mu emocji i umożliwia snucie opowieści, w marketingu zwanej storytellingiem….
Więcej mogą Państwo przeczytać na https://nowymarketing.pl/a/43778,marketing-niepodleglosciowy-czyli-jak-marketingowo-mowic-o-niepodleglosci-polski-case-study